Mail sluit al terug voor hij open is - icoontje springt

December 2017 aangepast in Algemeen
Als ik mail (terug) wil openen sluit het al terug af voordat het open is.
Ik ga vertellen wat mijn laatste handelingen geweest zijn voor als het daar iets mee te maken zou hebben.

Via de website van onze sportclub kunnen wij een mail sturen naar een groep leden door op onderaan de website op een link te klikken en dan opent er een nieuwe mail met de namen erop.
Ik had de mail getypt en heb toen op verzenden geklikt.
Toen kreeg ik de melding dat de verzending niet kon doorgaan omdat de emailadressen niet door ; gescheiden is.
Het mailprogramma en de mail die ik getypt had sloten en krijg ik niet meer open.

Meerdere keren geprobeerd mail terug te openen: het icoontje wipt een paar keer op en sluit dan terug volledig af.
Ik heb de Imac ook al eens terug volledig herstart zonder resultaat.

Weet er iemand aan wat dit kan liggen en of hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt om mee te denken.

Reacties

  • Hoi

    Ik heb het kunnen oplossen door deze tip: https://support.apple.com/nl-be/HT203542
    Maar wel niet direct met het programma mail te openen via de icoontjes, maar wel via "programma's" shift inhouden en dan de mail app te openen.

    De bewuste mail (die ik aan het opmaken was) had ik wel al verwijdert via mijn webmail.
    Nadien kan ik het gewoon sluiten en openen via de icoontjes.
  • December 2017 aangepast
    Ik mijn mail niet meer openen. Mijn icoontje springt omhoog, er staat op hoeveel nieuwe mails ik heb in het rode rondje maar er opent geen venster.
    Bovenaan krijg ik ook de balk van Mail

    Alvast bedankt.
    Vriendelijke groeten
    Chris
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.