iMovie 10.1.6: invoegen van foto's?

December 2017 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Bij invoeging van foto's bij nieuwproject zijn alle foto's te zien in de tijdlijn van imovie ,maar bij het afspelen zijn er plots meerdere foto's zwart in het afspeelvenster.
Hoe deze foto's zichtbaar maken of zullen ze zichtbaar zijn na het delen in "theater" ?
Moest het maar 1 foto zijn tot daar aan toe ,maar op 52 foto's zijn er een 8 tal niet zichtbaar.

Dank

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Dan is de locatie van de foto niet bekend, heb je ze erin gesleept of toegevoegd via archief - importeer. Dit laatste is namelijk het beste.
  • Dank voor antwoord.
    Bij importeren van media in Imovie kan ik geen afbeeldingen van "foto's" importeren,alleen van findermappen. . Indien ik eerst afbeeldingen van foto's exporteer naar een map in finder ,dan kan ik ze wel importeren in project Imovie MAAR blijven ze evengoed onzichtbaar in her project.
  • Ik heb update gedaan naar OS High Sierra met laatste update van Imovie en Foto's ,doch geen resultaat wat betreft sommige "onzichtbare foto's" in afspeelvenster.
  • Ben via time machine teruggekeerd naar "el capitan" omdat iMac vastgelopen was en niet meer opstartte, doch Imovie heeft nog steeds hetzelfde probleem, dezelfde foto's als voorheen blijven zwart , ook als ik ze vervang door de originelen.
Log In of Registreer om te reageren.