Foto's crashed heel vaak in High Sierra

November 2017 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Vooral bij personen toevoegen, een persoon handmatig toevoegen met het cirkeltje laat Foto's heel veel crashen.
nog mensen hiermee problemen gehad?

heb 2 dagen geleden een macbook 512GB i5 gekocht, alle updates gedaan, en als laatste high siërra geïnstalleerd

de foutcode kan ik hier niet kopiëren want 112.796 karakters is te lang :)

Reacties

  • Het is dus een nieuwe Mac? Heb je veel foto's erop staan? Zo niet dan is het misschien het makkelijkste om een nieuwe bibliotheek aan te maken en deze te verwijderen.

  • de macbook is gloednieuw ja, ik heb pas een 70 tal foto's toegevoegd
    ik zie het nut niet om alles te verwijderen alles is gloednieuw, ook de software met alle updates...
  • November 2017 aangepast
    het is niet dat er niets lukt, er verdwijnt niets, het programma crashed gewoon zeer regelmatig bij het toevoegen van personen


  • Ik heb enkele dagen geleden mijn iMac (4jaar oud) geupgraded naar High Sierra. In iPhoto had ik zo'n 8000 foto's. Na de installatie van High Sierra crashte Foto's voortdurend zelf als ik gewoon bepaalde foto's aan klikte. Dikwijls dezelfde die ik dan verwijderde, wat natuurlijk niet leuk is. Ik had enkele projecten op stapel staan zoals het aanmaken van een fotoboek met tekst wat prima lukte voor de update. Bij de verbeteringen van de tekst crashte Foto's herhaaldelijk maar vooral als ik een foto wenste te bewerken, te verbeteren of bij te snijden was het hek helemaal van de dam en crashte Foto's voortdurend zodat ik ben moeten stoppen met het aanmaken van het fotoboek.
    Iemand een hint om het crashen te stoppen ????
  • Hoe kan ik mijn fotobibliotheek van iPhoto exporteren naar Foto's zodat de bestanden worden aangepast aan het nieuwe fotoprogramma van High Sierra, zodat dit niet voortdurend crasht ???? Iemand een oplossing?????
  • Bij de info over Foto's staat een stuk handleiding hoe dit te doen. Maak wel eerst extern een back-up. Ik ben veel kwijtgeraakt en de oude IFoto is niet meer te openen.
Log In of Registreer om te reageren.