Agenda backup terug plaatsen via Time Machine

December 2017 aangepast in Algemeen
Hallo, ik zit in de knoei!! Ik werk liefst niet met iCloud. Toch maar eens geprobeerd gisteren en ja, mijn mappen in Agenda onder de map "Op mijn mac" zijn verdwenen. Nu ga ik naar Finder en via alt-ga kom ik in mijn bibliotheek terecht. Daar zie ik de map Calendars (origineel) en de map Calendars.
Ik start de externe harde schijf met de back-ups klik op Time Machine en zie daar ook deze mappen staan. Ik keer twee dagen terug in de tijd en klik op de map Calendars (origineel). Als ik ‘ zet terug’ kies, vraagt hij origineel of vervang of bewaar beide. Welke optie ik ook kies, hij kopieert de map gewoon weer in Calenders. Ik activeer Agenda maar er wordt niks terug gezet. Kan iemand aub hulp bieden? Time machine heeft toch zijn nu of niet soms???

Bedankt alvast om te helpen!!

Reacties

  • Ik bedoelde met die laatste zin feitelijk of time machine wel zijn nut heeft??
  • timoshatimosha    Moderator
    Time Machine heeft zeker zijn nut en iCloud synchronisatie ook. iCloud sync zal je wel moeten uitzetten als je een backup van kalenders gaat terugzetten anders synct iCloud weer na het terugzetten.

    Lees het onderstaande topic eens:

    https://discussions.apple.com/thread/6645728
Log In of Registreer om te reageren.