Melding reactie op uitnodiging kan niet worden verstuurd

Ik krijg sinds steeds de pop up melding “ je antwoord op de uitnodiging kan niet worden verstuurd”. Wat kan ik hieraan doen?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Bij mij hebben de uitnodingsmeldingen nooit echt goed gewerkt. Accepteren lukt soms niet of de ontvanger krijgt de bevestiging niet. Op mijn iPhone en iPad ontvang ik ze niet in de app, mac wel. Ik heb al tig oplossingen gezocht en geprobeerd niets helpt. Ik heb het opgegeven.
  • Ik heb dezelfde melding, heel storend, soms wel 18 x achter elkaar. Hoe kan ik dit weg krijgen?
  • Bij mij ook sinds een paar dagen. Als iemand oplossing weet?
  • Had gehoopt dat iemand een oplossing had :-(.
    Ik krijg deze foutmelding sinds medio november iets van 25x per dag, maar kan niets vinden hoe op te lossen. Zelfs de Helpdesk van ons bedrijf heeft geen idee.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Bij mij en anderen is het wel al gelukt door het account, in dit geval iCloud te verwijderen van het toestel en opnieuw toe te voegen. Vervolgens de persoon uit te nodigen met het iCloud-acccount en niet een third-party account.
  • Heb het zelfde probleem, zeker 20 keer per dag. Iemand een tip?
  • July 2018 aangepast
    Probeer dit eens: Open je Outlook agenda op de iphone > ga naar Inkomend > Beantwoord .
    Daar stond bij mij nog een vergaderverzoek van een persoon waarvan het e-mailadres niet meer bestaat. Toen ik deze vergadering had verwijderd was het probleem opgelost > klik op Sla af > Gereed...

  • February 2020 aangepast
    Ga naar instellingen/wachtwoorden en accounts, selecteer je "exchange"account, zet je "agenda's" uit, kies voor "verwijderen van je iphone" wacht even totdat alles verwijderd is, en zet dan je "agenda's" weer aan. Je afspraken worden dan weer terug gezet en de melding is verdwenen
  • De oplossing van Dender werkte bij mij
Log In of Registreer om te reageren.