Hulp gebruik backup iPhoto

August 2017 aangepast in OS X 10.11 of eerder
k heb mijn mac opnieuw geïnstalleerd. Het lukt nu niet de iphotobibliotheek te herstellen (vanuit de back up). Ik krijg steeds de melding:
Sommige onderdelen kunnen niet aan je fotobibliotheek worden toegevoegd omdat de bestandsstructuur niet wordt ondersteund door Foto's.
Daarna legt de mac het invoerproces stil.
Graag hulp
vr gr
wim

Reacties

  • Ik heb hetzelfde probleem. Zowel bij de iPhotobibliotheek als bij de fotobibliotheek, bij beiden krijg ik exact dezelfde foutmelding. En als ik het op een andere manier probeer, door bijvoorbeeld vanuit Foto's te gaan importeren is de fotobibliotheek niet te selecteren (wel zichtbaar, maar "lichter" en daarmee niet aan te klikken). Ook graag hulp.

    Dank en groet,
    Han
  • Dag Wim, mij is het inmiddels gelukt. Ik heb de fotobibliotheek gekopieerd vanaf de backup naar de harddisk. Daarna "Foto's" opnieuw opgestart en vanaf de harddisk geïmporteerd ("Archief" "Importeer" en dan de stappen volgen). Ik weet niet of dit voor iPhoto ook zo werkt, maar je zou het kunnen proberen. Bij mij staan alle afbeeldingen zonder meer in "Foto's", dus ik heb alles weer terug. Succes!

    Groet, Han
Log In of Registreer om te reageren.