Veel mails op iPad verwijderen

Zelf heb ik geen iPad, maar een kennis van mij wil een groot gedeelte van haar e-mails van bepaalde jaren verwijderen van haar iPad. Wat we willen kunnen doen is een groot aantal aaneengesloten mails met 1 handeling selecteren en verwijderen. Dus niet individueel selecteren maar wat je normaal gesproken met shift doet. Moet vast kunnen! Maar hoe?

Reacties

  • Op de iPad: inkomend:: daarboven staat de naam van de mailaccount en rechts daarvan "Wijzig". Kies wijzig en er verschijnen links van mails een leeg bolletje; bolletje aanklikken of Markeer alle en dan Prullemand. In de Prullemand zelfde handeling> Verwijder alle.
    Help dat?
  • Bedankt Jan voor jouw antwoord.
    Maar nee, dit is nog niet helemaal wat we zoeken, want je moet dan individueel aanklikken of alles gaat weg. Voorbeeld je hebt 2500 mails. Daarvan wil je de oudste helft verwijderen. Dus mail 1250 tot 2500. Dat is wat we zoeken. Volgens mij kan het niet..
  • Is het en iCloud of.me account? Dan even www.icloud.com en aanmelden op een mac/pc met je apple-id. Zo niet, welke provider? hotmail, gmail...?
  • November 2017 aangepast
    Zelf niet geprobeerd, maar ooit ergens gelezen.

    Trucje om alle e-mailberichten in één keer te verwijderen of verplaatsen in IOS

    • Open de Mail applicatie
    • Navigeer naar een inkomende postbus (bijvoorbeeld ‘iCloud’)
    • Tik bovenin op ‘Wijzig’
    • Vink het bovenste bericht aan
    Nu komt het trucje waar je het beste twee handen bij kunt gebruiken. Tik onderin op ‘Verplaats’, maar laat je vinger niet los. Je blijft dus drukken op het scherm op de optie ‘Verplaats’. Met je andere hand zet je het vinkje weer uit bij het bericht dat je zojuist hebt gemarkeerd. Laat nu je andere vinger bij ‘Verplaats’ los. Alle berichten worden gemarkeerd en kies in de lijst voor ‘Prullenmand’ om alle berichten te verwijderen.
  • Dag Jan,

    Ik denk dat de derde oplossing niet gaat werken voor ons, omdat daar alle mails worden geselecteerd en wij willen een gedeelte van alles. Maar jouw tweede reactie is volgens mij de goede. Het gewoon op een computer doen, dank voor dat idee!

Log In of Registreer om te reageren.