Muziek shuffle

Ik heb een Iphone se. Zeer tevreden over. Behalve over de shuffle functie van de muziekspeler. Ik ga iedere dag een paar uurtjes wandelen. Heb een mooie uitgebreide muziekcollectie op mijn Iphone. Probleem is nu dat Shuffle heel vaak dezelfde nummers speelt. Soms is het echt ergerlijk. Weeral dat nummer! Waarom geen ander?
Mijn vraag is nu of er een mogelijkheid is om die shuffle te verbeteren? Of dat er een andere muziekspeler bestaat die dit beter doet.
Dank u voor de aandacht en eventuele hulp...

Reacties

  • Kies in de muziekapp voor ,,nummers” .
    Nooit problemen mee.
  • Inderdaad, nummers en kiezen voor shuffle.


  • Helaas. Al gedaan. Heel vaak dezelfde nummers. En sommige nummers speelt hij nooit. (Niet alleen bij mij, die klacht heb ik ook al van anderen gehoord die de muziek speler op regelmatige basis gebruiken.)
  • Blijkbaar een heuvel waar ik moet mee leren leven. Of is er een app in de store die een beter alternatief biedt?
  • Ik heb me nu een nieuwe app gekocht. Trueshuffle pro. Dit werkt beter. Hij speelt geen nummer voordat hij de volledige lijst heeft afgewerkt.
    Probleem is wel dat ik vaak nummers van mijn Iphone verwijder en er weer nieuwe opzet. Om het fris en afwisselend te houden. Maar zo "knoei" ik een beetje met de lijsten van Trueshuffle en werkt die ook niet altijd naar behoren meer.
    Een ander minpunt van deze app is dat hij nogal de neiging heeft om in dezelfde muzikale sfeer te blijven hangen. (Ik heb alle soorten muziek op mijn Iphone: van klassiek tot rock tot indie tot hiphop en alles daartussen.) Dan durft hij wel eens veel dezelfde soort nummers na elkaar te draaien (7 of 8 klassieke stukken, dan weer 10 Franse liedjes, enzovoort). Eigenlijk is dat wel een beetje ergerlijk.
    De app kost 5,5 dollar. Het geld waard? Dat moet nog blijken...
Log In of Registreer om te reageren.