Postbus verwijderen

ik ben op zoek naar een manier om in Apple Mail een lege postbus, gemarkeerd met een vlaggetje, te verwijderen.

Reacties

  • ... rechtermuis op postbus > verwijderen ...
  • @janvaane Helaas staat die optie er niet bij
  • ... dan kijk je in een mail account en niet een postbus. Mail kiezen, Voorkeuren in de menubalk, selecteer Accounts en dan een minteken met de account die je wil verwijderen. Als het dat niet is , maak dan even een schermafbeelding van wat je ziet.
  • @janvaane, Ik bedoel een postbus en geen account. Het betreft een (slimme) postbus waarin mailtjes gestaan hebben met een gekleurde markeringvlag, bv rood of geel. Ik kan nu niet bij de mac, maar als ik nog niet duidelijk genoeg geweest ben zal ik alsnog een print-screen plaatsen.
  • In de menubalk van Mail zit onder Postbus de functie verwijderen
  • @janvaane
    Ik kom niet verder dan een niet actieve (grijze) "verwijder postbus"


  • Ik kijk op High Sierra met Mail versie
    Bij het vlaggetje Rood dropdown moet je 7 kleuren vlaggetjes zien + Wis markering
    Als er berichten in de box Gemarkeerd zitten dan zie je ingeklapt een getal
    anders is de mailbox ergens corrupt. Krijg je er wel een genarkeerd met rood mail in?
    En kan je dan de markering wissen?
    Misschien helpt de functie Bouw opnieuw op.
  • Bij mij verdwijnen die inderdaad als ze leeg zijn..... Ik zou eerst opnieuw opbouwen en mail terug opstarten ook Concepten verdwijnt bij mij dan volledig, indien leeg.
  • Het antwoord op de vragen is 2x ja. Dus ik kan mail een vlaggetje geven, waarna er idd een getal acht.er de postbus verschijnt. En bij het verwijderen van het vlaggetje verdwijnt de mail uit de postbus en het getal er achter ook. Helaas helpt het opnieuw opbouwen vd postbus ook niet.
  • Ik zou in dit geval de KPNMAIL opnieuw opzetten, dus deze verwijderen en een nieuwe account aanmaken. Kijk eerst nog even op webmail van kpn of de aantallen berichten die je op je mac ziet ook in de kpn server zitten. Of is het nog een pop3 account?
  • Nee, het is IMAP. Ik ga vandaag nog het account verversen. Gr. Jos
  • Account verwijderd en weer aangemaakt, helaas zonder succes.
Log In of Registreer om te reageren.