Tekst document (.txt) opent verkeerde app

October 2017 aangepast in iOS 11
Hallo, ik probeerde de app MindNode uit op mijn iPad (recent model 5, meest recente iOS) maar ik kon niet een txt bestand openen.
Toen ik de bestandenapp van iPad opende kon ik wel mindnode kiezen.
Wanneer ik nu een andere txt bestand selecteer dat opent automatisch de app Mindnode die direct crasht.
Als ik mindnode verwijder dan kan ik terug in de bestandenapp de app kiezen die ik wil, installeer ik dan opnieuw mindnode dan terug hetzelfde probleem. Txt selecteren opent Mindnode + crash.
Hoe voorkom ik dat wanneer ik apps zoals drive, iCloud... een txt bestand kies deze automatisch mindnode kiest maar dan ik terug een voorbeeld zie waarop ik de app kan selecteren.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Soort gelijk probleem was ook met .doc documenten die altijd geopend werden door google drive, een update van google drive heeft dat verholpen. Wellicht moet mindnode dat ook doen.
  • Ik merk dat als ik in de bestandenmap op een txt lang blijf drukken, dan krijg ik keuze. Als ik hier op "delen" klik dan kan ik wel een andere app kiezen bv pages.
    Maar als ik dan de volgende keer op een txt bestand klik dan opent pages automatisch.
    Blijkbaar opent het selecteren van een txt altijd de app die ik laatst gebruikte.
    Ik vermoed dat probleem dan niet bij mindnode ligt maar bij iOS?
Log In of Registreer om te reageren.