Muziek toevoegen aan iTunes Match van andere account via iTunes

October 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Is het mogelijk om muziek vanaf een iMac toe te voegen aan een account van iemand anders via iTunes Match als je zijn AppleID en wachtwoord weet? Als ik nu inlog met de ander zijn account, krijg ik alles te zien wat op mijn harde schijf staat en ik ben bang dat als ik op "Schakel iTunes Match in" klik, ik mij n gehele bibliotheek toevoeg. Ik wil echter slechts enkele CD's toevoegen aan deze account zonder zijn gehele account te overschrijven. Iemand een idee?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Alle muziek zal worden toegevoegd, daarnaast raad ik dit toch af omdat Apple een 90 dagen block invoert bij gemachtigde apparaten. Ik citeer Apple:

    'Er kunnen maximaal 10 apparaten en computers (in totaal) gekoppeld zijn aan uw Apple ID. Elke computer moet ook worden gemachtigd met dezelfde Apple ID. Zodra een apparaat of computer is gekoppeld aan uw Apple ID, kunt u dat apparaat of die computer niet meer koppelen aan een andere Apple ID gedurende 90 dagen. Op de pagina Accountinformatie in iTunes op uw computer kunt u nagaan welke apparaten of computers momenteel gekoppeld zijn, ongebruikte apparaten of computers verwijderen en controleren wanneer deze met een andere Apple ID kunnen worden gelinkt.'

    Het is dan beter om de CD's op een USB-stickje te zetten en deze zo te geven aan de gewenste persoon ;-)
  • Beste Wesley,

    Dank voor je snelle reactie. Dat van die 90 dagen block kwam ik ook tegen, dus ik heb alles maar braaf op een USB stick gezet en het zo gedaan.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.