Ben de knop automatisch helderheid aanpassen kwijt

October 2017 aangepast in iOS 11
Sedert iOS 11 kan ik mijn helderheid niet meer in/uitschakelen op automatisch. Ik weet waar het staat in instellingen maar de knop is weg. (zie foto)

Reacties

  • October 2017 aangepast
  • Dag Tom2000, de versie 11.0.2 staat al op mijn telefoon. Maar ik heb er nog steeds de knop niet mee terug
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat zit nu, ook tot mijn grootte verwondering (kan een bugje zijn) onder Instellingen ▸ Algemeen ▸ Toegankelijkheid ▸ Aangepaste weergave ▸ Pas automatisch aan.
  • October 2017 aangepast
    @Quinten, het is wel zo dat ik alles terugvind maar het probleem is dat de knop om effectief in of uit schakelen niet meer op het scherm staat. Zie mijn foto die ik oorsprokelijk heb bijgevoegd.
  • QuintenQuinten    Moderator
    dat is heel erg vreemd. Ik zit momenteel op iOS 11.0.2 en vind deze optie wel terug. Mijn iPhone is de 7 plus. Heb je de laatste update zoals Tom hierboven ook vroeg?
  • Jazeker, gisteren reeds de update naar 11.0.3 uitgevoerd maar de knop komt nog steeds niet tevoorschijn.
  • Heb exact hetzelfde probleem, heb je al een oplossing kunnen vinden?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Hebben jullie de instellingen als eens hersteld? https://www.appletips.nl/ios-instellingen-herstellen/
  • Toestel zelfs al helemaal opnieuw eerst naar fabrieksinstellingen gewist en dan via iTunes reservekopie teruggezet. Niks opgelost.
  • Tja, die restore is waarschijnlijk de boosdoener. Zo zet je alle blubber (fouten) weer terug waardoor je probleem niet wordt opgelost. De enige oplossing: helemaal opnieuw installeren en de apps, mailaccounts etc. handmatig terugzetten. Effies een klusje maar dan heb je ook wat...
Log In of Registreer om te reageren.