iTunes installatie werkt niet onder Windows?

October 2017 aangepast in Windows
Kan de laatste update op computer niet downloaden krijg een foutmelding nl“er is een probleem met dit Windows installerpak. Een programma dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet uitgevoerd worden. Neem contact op met systeemondersteuning of de leverancier van het pakket" Hoe los ik dit op????

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    iTunes vereist, Windows 7 of hoger, en is nu ook een 64 bits applicatie en 1-GHz Intel- of AMD-processor met ondersteuning voor SSE2 en 512 MB RAM. Dit zijn de minimale vereisten. Ik veronderstel dat jouw computer hier aan voldoet. Dus zal je even moeten kijken of het probleem zich nergens ander bevind. Zoals een Beveiligingsupdate van Microsoft zelf of en Anti-virus software die het tegen houd, dan raad ik aan om eens na te kijken of je deze tijdelijk kunt deactiveren om dit te installeren. Verder controleer je best ook eens of je alle rechten hebt op de computer en dat (op een deel van jouw vraag te antwoorden) er geen software op jouw computer staat die een programma heeft (deels) gewist, omdat deze dacht het schadelijke software was, maar wel degelijk nodig is om de iTunes software te kunnen installeren en te draaien.
  • Bedankt Quinten voor uw reactie maar lukt mij nog steeds niet
  • timoshatimosha    Moderator
    @Felly

    Dit is een probleem met de Windows Installer:

    https://support.apple.com/nl-nl/HT205788
  • Bedankt Timosha, maar lukt ook nog steeds niet. :(
Log In of Registreer om te reageren.