NZBVortex start niet meer na update?

September 2017 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Na intalleren high sierra start nzbvortex niet meer op

Reacties

  • Bedankt voor de tip.....
  • mijn NZBvortex werkt niet meer goed
    alles duurt heel lang bv het opstarten sind de update naar 10.13
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Ik heb verschillende NZB clients geprobeerd. (NZBvortex, NZB drop 3, Hogwasher, Sabnzbd. Geen van alle werkt echt met de update van High Sierra. Het zorgt ervoor dat tijdens het downloaden mijn internet wegvalt waarna ik mijn computer geforceerd moet afsluiten omdat hij mijn internet freezed plus het wifi menu. Zowel op een recente macbook pro als op een iets oudere iMac. Meerdere mensen met het zelfde probleem?
  • Gebruik hier ook NZBVortex 3 maar heb geen problemen na update 10.13, stabiel zoals altijd. Macbook Pro eind 2011.
  • Ook bij mij problemen met opstarten Nzbvortex 3.3.100 na update naar High Sierra! Programma start heel traag op en na heel lang wachten kan ik het dan toch gebruiken. Ook afsluiten gaat heel traag!
  • Als je deze gekocht hebt in de app store dan kan je je via deze website
    https://www.nzbvortex.com/landing/ laten migreren naar een betere versie die wel werkt
    Bij mij werkt hij nu goed, laat hier even weten of het ook bij jou werkt
  • October 2017 aangepast
    "Ik heb verschillende NZB clients geprobeerd. (NZBvortex, NZB drop 3, Hogwasher, Sabnzbd. Geen van alle werkt echt met de update van High Sierra. Het zorgt ervoor dat tijdens het downloaden mijn internet wegvalt waarna ik mijn computer geforceerd moet afsluiten omdat hij mijn internet freezed plus het wifi menu. Zowel op een recente macbook pro als op een iets oudere iMac. Meerdere mensen met het zelfde probleem?"

    Exact zelfde probleem. Volgens Ger Theunis van nzbvortex ligt het probleem van het wegvallen van het netwerk niet alleen aan de app zelf.
    Wordt vervolgd

    Edit: zelfs het downloaden via webdienst NZBindex en payserver lukt niet meer. Dit doet het vermoeden rijzen dat het aan MacOS 10.13 ligt.
  • Ben toch bang dat er wat anders aan de had is, ik gebruik ook een payserver ,sabnzb en nzbvortex maar totaal geen problemen gehad. Kijk eens met Etrecheck of je het probleem kan localiseren
    Marcel
  • Met SnelNL en payserver lukt het downloaden wel.
    Nog steeds niet met NZBVortex of Unison e.d.
  • Het is echt heel vreemd dat het niet meer werkt. De computer freezed ook gewoon helemaal althans het internet. Iemand al toevallig iets van een oplossing? na de nieuwe update met bugfixes nog steeds niets kunnen downloaden.
  • Contact opnemen met de maker(s)? Ik heb 2 keer een probleempje gehad en ben fantastisch geholpen. Je weet maar nooit toch?
  • Heb ik helaas al gedaan, zij geven aan dat het niet hun probleem is en het probleem bij apple ligt. Apple geeft aan geen ondersteuning te geven en dus ook niet bereid te zijn om te helpen.
  • probleem opgelost, eerste keer starten duurde zeer lang niet lang genoeg gewacht.
    als je wacht tot hij opgestart is zal de volgende keer bij opstarten alles normaal opstarten
  • NZBVortex met bekabeling ipv Wifi werkt wel. Raar!!
Log In of Registreer om te reageren.