Update apps werkt niet of heel traag

October 2017 aangepast in iTunes- en App Store
Sinds de installatie van iOS11 heeft mijn iPhone6 geen zin meer om updates te downloaden of althans heeeel erg traag (paar uur voor 3 updates), niet met een werkende wifi en niet met gewoon 4G. ik heb zelfs numbers en zo er maar af gegooid om me die updates te besparen. graag advies, groet
Max

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Is dit blijvend na een herstart ook na de herstart met homeknop en sluimerknop ingedrukt tot het Apple logo verschijnt. En anders ga je even naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel alle instellingen kiezen
  • Meerdere problemen in dit bericht opgesomd:

    Ik heb iOS 11.0.2 geïnstalleerd op mijn IPhone 7 plus. Toestel is overal traag, wordt erg warm, laadt zeer langzaam tot vrijwel niet op, in auto zelfs zga nihil. Batterij lijkt zeer snel leeg te lopen, zelfs bij minimaal gebruik.
    Harde reset gedaan. Volume minder knop en aan/uit knop ingehouden tot Apple logo weer verschijnt. Op WiFi is het in ieder geval nog steeds een trage bedoening. Nu op 4G lijkt het sneller te gaan. Batterij laadt nog steeds zeer langzaam. Diverse kabels en laders reeds geprobeerd. Iemand een idee?
    Bijv terugzetten vorige reserve kopie of opnieuw installeren?
    Daarnaast viel me op dat ik Itunes niet meer kan starten op mijn telefoon. Hij start even op en dan verdwijnt het scherm weer. Krijg het niet meer aan de gang. Heb dit ooit met mijn iPhone 6 ook gehad en die werkte op gegeven moment wel gewoon weer, maar met meer geluk dan wijsheid.
    Dus lijkt achter de schermen een vastlopertje te zitten van diverse apps of zo.
    Iemand soortgelijke ervaringen en bijbehorende oplossingen?
  • timoshatimosha    Moderator
    @rvdk

    Om één en ander uit te sluiten. Herstel de iPhone met iTunes en zet na het herstel (voorlopig) geen backup terug. Test op die maagdelijke iPhone alle functies en standaard apps. Als de problemen nu nog steeds aanwezig zijn dan neem contact op met Apple of de winkel waar jet het toestel gekocht hebt en claim garantie.

  • updates lukt wel, maar nieuwe apps downloaden lukt niet. Al diverse geprobeerd, maar niets werkt. Zijn geen grijze apps (32 bits), dus daar kan het niet aan liggen.
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.