Batterijduur MacBook Pro Touchbar 2017

October 2017 aangepast in Hardware problemen
Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe macbook pro touchbar gekocht. De batterijduur valt tegen en haalt zeker niet de 10 uur. Ik heb al veel gelezen op fora. Wat zijn de ervaringen van andere gebruikers?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Apple belooft 10 uur in optimale omstandigheden, dit betekend niet dat je programma’s moet draaien die zware processen bevat en worden niet veel programma’s tegelijk gebruikt. Het internet word ofwel via de kabel geconnecteerd of via een WiFi router in de meest optimale manier (de router staat naast de computer). Bluetooth is uitgeschakkeld. En online opslag diensten zoals Dropbox en iCloud Drive zal je niet terug vinden in deze test.

    Ook word deze tests gedaan met Apple’s eigen software. Lees maar eens de kleine lettertjes onderaan op de webpagina van Apple. Dus in safari worden enkel weinig belastende websites bezocht. Pages word gebruikt in plaats van Word en voor video bewerking is iMovie verkozen boven première bijvoorbeeld.
  • Dus het is niet reeel die 10 uur te verwachten?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je intensief je computer wenst te gebruiken en na een jaar nog steeds die 10 uur verwacht, dan moet ik je helaas teleurstellen.
Log In of Registreer om te reageren.