MS Word 2011 loopt vast

October 2017 aangepast in Algemeen
Telkens ik aan het werk ben in Word dan loopt dit programma vast. Vooral als ik selecteer en het lettertype wil aanpassen. Ik moet dan mijn PC volledig afsluiten maar daardoor verlies ik dat bestand waar ik net aan bezig was. Daarna kan ik het Word terug gebruiken maar afhankelijk wat ik doe slaat hij weer vast.
mvg Silvia

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Over welke versie van MS Word heb je het?
  • Office:Word/MAC 2011
  • timoshatimosha    Moderator
    October 2017 aangepast
    Als je macOS 10.13 High Sierra gebruikt kunnen er problemen zijn met MS Office 2011 voor Mac.
  • Ik gebruik macOS Sierra 10.12.6
  • Ligt het dan aan iets anders? grtjs
  • QuintenQuinten    Moderator
    MS Office 2011 word tot 10 oktober 2017 nog ondersteund daarna is het gedaan.
    Je kan nog proberen Microsoft te contacteren om nog een fix te voorzien maar na deze datum zal je geen updates meer ontvangen van microsoft.

    https://support.microsoft.com/en-us/help/3193406/office-for-mac-2011-availability
  • Dank u,
    Zal ik dan een nieuwe Word moeten aankopen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan leren werken met Pages/Numbers/Keynote, de respectievelijke Word/Excel/Powerpoint van Apple dat nog eens gratis is ook, op al je toestellen. Zo moeilijk is het niet en alle Office documenten kan je perfect openen in deze apps van Apple als ook terug in bewaren.

    Hou je nog steeds vast aan het Office idee, dan is OpenOffice iets voor jou. En anders koop je een abonnement van Microsoft Office.
Log In of Registreer om te reageren.