Berichten details op Mac iPhone of iPad

Hallo,

Weet iemand hoe ik de tijden kan achterhalen van ontvangen en/of verzenden berichten via de berichten (messenger) app van Apple?
Soms staat de tijd erbij wanneer een nieuwe chat wordt gestart. Maar niet altijd. Ik vraag me af of je tijden kunt traceren van elk afzonderlijk bericht. Ik bedoel van ieder ontvangen stukje tekst/foto etc in een bepaalde chat sessie.

In de berichten app kan ik wel een venster "Bestandsoverdracht" openen maar ik weet niet hoe die inhoudelijk te bekijken. Als je op een regel in dit venster dubbelklikt wordt het bestand (bij mij) in Downloads gezet, maar deze kan ik niet openen.


bedankt voor jullie reactie.

MBP late 2013 OS X High
IOS 11.01 op iPad en iPhone

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Heb je hier wat aan? https://www.appletips.nl/ios-bekijk-de-tijd-wanneer-je-een-bericht-hebt-ontvangen/

    Op een Mac kun je ze zien door de muisaanwijzer op de tekstballon te plaatsen (niet klikken) en wachten tot de tijd verschijnt (hover).
  • Ik vind net op appeltips dat je in het berichtenvenster van rechts naar links moet vegen en dan zie je de tijden van elk bericht afzonderlijk. Dit is op iPad/iphone. Maar je moet dan je vinger op het scherm houden. Zodra je loslaat verdwijnen ze weer. Kan dit vastgezet worden? En is hier op de MBP ook een functie voor?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Kan niet worden vastgezet, kan alleen door te vegen. MBP heb ik hierboven uitgelegd, heb je denk ik net gemist. Ook daar kan het niet vastgezet worden.
  • Dankjewel Wesley. Jammer dat het niet vast te zetten is, maar hier ben ik ook mee geholpen. Nogmaals dank.
Log In of Registreer om te reageren.