Artikel tijdelijk niet beschikbaar: macOS Sierra?

September 2017 aangepast in macOS 10.12 Sierra
Wil een clean install uitvoeren op mijn iMac late 2009 met sierra. Krijg een melding: dit artikel is tijdelijk niet beschikbaar

Klinkt dit bekend? Later opnieuw proberen of doe ik iets fout?

Alvast dank voor het advies

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je een internetconnectie, dat goed is? Je kan eventueel een installatie usb maken, zie https://www.appletips.nl/bootable-usb-stick-macos-sierra/
  • Dank voor je reactie. Heb idd werkende wifi. Heb inmiddels de schijf gewist dus kan geen installatie USB meer maken. Heb de beschrijving gevolgd zoals die in AT staat
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2017 aangepast
    Als je macOS Sierra nooit eerder "gekocht" hebt in de Mac App Store dan is die versie nu niet meer beschikbaar. Heb je Sierra vroeger wel eens "gekocht" dan staat die in Aankopen. En uiteraard ook op de recovery partitie.

    PS:
    Bij Apple is elke download uit de App Stores een "aankoop" (purchase) ook als die download gratis is.
  • Heb gewoon de updates uitgevoerd. Dat is waarschijnlijk niet gekocht?? Zet nu maar via TM alles terug, dan install usb maken en opnieuw clean install uitvoeren
  • Hallo,

    Ik probeer macOS Sierra opnieuw te installeren op mn IMac maar krijg steeds de melding dat het product tijdelijk niet beschikbaar is in de Appstore. Is dit ook echt zo of treed er een of andere beveiliging in werking of zo? Alvast bedankt...
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Kreeg dezelfde melding. Netjes alles via de store geüpdatet.
    Uiteindelijk backup teruggezet en nu een bootable usb maken
  • Ik heb Mac High Sierra via App store gedownload en op USB stick geïnstalleerd, maar krijg de boodschap ODSX Lion nu niet leverbaar, probeer later opnieuw. Geen andere keuze. Hoe los ik dit op ?
Log In of Registreer om te reageren.