Foto`s van iPhone kopiëren naar Windows?

October 2017 aangepast in Windows
is het mogelijk om foto`s te kopieren met windows verkenner of is daar een programma voor.

als ik mijn iphone met de kabel aan de pc hang en na de ipnone ga heten alle mappen icloud123 of apple123 zo kan ik nooit de map vinden met mijn vakantie foto`s.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    De directories /DCIM/APPLE100/ of /DCIM/ICLOUD100/ zijn standaard directories voor foto's. Op een camera heten die dan bv. /DCIM/NIKON100/ of /DCIM/SONY100/.

    Een camera, ook die van de iPhone, maakt geen speciale mappen aan voor vakantie foto's. De albums die je eventueel op de iPhone hebt aangemaakt zijn geen "mappen". Albums zijn indices met thumbnails naar de foto's in de directory /DCIM/APPLE100/
  • kan je me misschien uitleggen hoe ik de map vakantie fotos die op de iphone (icloud) staan naar me pc krijg
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik heb niet veel verstand van Windows. Misschien lukt het met iCloud voor Windows:

    https://support.apple.com/nl-nl/HT204283
  • nee dat wil niet daarom vraag ik het ook.
  • waar het me omgaat is dat ik de aangemaakte mappen op mijn iphone op me pc kan zetten.
  • timoshatimosha    Moderator
    October 2017 aangepast
    De "aangemaakte mappen" op de iPhone zijn geen "mappen". Nogmaals:
    De albums die je eventueel op de iPhone hebt aangemaakt zijn geen "mappen". Albums zijn indices met thumbnails naar de foto's in de directory /DCIM/APPLE100/
Log In of Registreer om te reageren.