macOS High Sierra: Safari blokkeert Private Internet Access (VPN).

September 2017 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Vandaag High Sierra geïnstalleerd. Safari opent nu geen internetpagina's meer wanneer Private |Internet Access (VPN-programma) is ingeschakeld. Hoe kan ik dit oplossen?
mvg Peter

Reacties

  • Hoi Peter heeft u ondertussen al een oplossing gevonden? Wij hebben namelijk hetzelfde probleem groetjes Safira
  • QuintenQuinten    Moderator
    High Siera staat momenteel in zijn kinderschoenen. Dus dat er problemen als deze optreden is normaal, je kan in Safari, onder Safari > website voorkeuren alles beheren wat de website kan tegen houden van laden. Ook onder safari > voorkeuren heb je een antaal opties onder geavanceerd of plug-ins.

    Wil je zeker zijn, wacht tot de app maker met ondersteuning komt voor High Siera of er een blogpost op de app website verschijnt met een How-To. Daarnaast kan je tijdelijk ook een andere browser gaan gebruiken zoals Chrome of Firefox.
  • Quinten bedankt voor je reactie. Beide oplossingen werken helaas niet. Ik heb inmiddels melding op de app web site gedaan. Ook bij Firefox werkt het niet.
    @Safira: zie reactie aan Quinten. Afwachten dus denk ik.
    Gr Peter
  • KorKor
    September 2017 aangepast
    Private Internet Access gebruikt Open VPN in zijn App, ik heb een andere VPN-provider die er ook gebruikt van maakt en ik heb geen problemen met High Sierra. Het probleem zit in de App van PIA:
    https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/50596/#Comment_50596

    Die App wissen en opnieuw installeren heeft een aantal mensen geholpen zo te zien.
  • Kor, bedankt. Ik heb de app gewist en opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer!
Log In of Registreer om te reageren.