Camera en Zaklamp werkt niet goed?

September 2017 aangepast in iOS 11
Mijn camera was uit beeld ( scherm)en nu weer door de tips van herstart op beeld gekregen alleen blijft het zwart zoals het ook was voor die tijd. Ook werkt mijn Zaklamp niet ?
Heeft dit verband met elkaar en welke opties zijn er nog meer om zelf oplossingen te vinden voordat ik een nieuwe camera aanschaf .

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je omschrijving is me niet helemaal duidelijk.

    Je camera en aanklamp van de iPhone is stuk door een val?
    Werkt door de update naar iOS 11 niet meer?
    Welke iPhone is het?
    Wat bedoel je met, was uit beeld(scherm) en na een herstart terug op beeld. Was dit in de standaard camera app? Was de software verschoven? Zit er een lens, of de camera sensor scheef?
    Je wilt je iPhone camera zelf herstellen? En welke camera is het?
  • Ok het gaat om de i phone 6+ ineens was het beeld zwart ( zonder vallen ) tips uitgevoerd zoals herstart etc daarna was de app van de camera ook verdwenen op het bureaublad. Na vele herstart is de app er weer. Nu is nog steeds het beeld zwart als ik de camera wil gebruiken en ik ontdekte dat de zaklamp ook niet meer doet . Het gaat er mij om of ik nog wat functies kan proberen. En anders bestel ik een nieuwe camera zoals in het filmpje uitgelegd is om zelf te kunnen vervangen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je inderdaad doen. Het probleem dat vaak de oorzaak is, is een val. De camera module, is hierbij los gekomen. Je kan in eerste instantie het volgende te proberen.
    iPhone openen, stroom van het toestel afleggen en kijken of je de camera module terug op zijn plaats kan krijgen. Natuurlijk kan je direct ook een nieuwe plaatsen.
Log In of Registreer om te reageren.