Melding dat ik geen reservekopie kan maken omdat de iPhone is losgekoppeld

August 2017 aangepast in iTunes- en App Store
Bij het maken van een handmatig reservekopie krijg ik deze melding ook al is de kabel aangesloten. Hij start met het maken van het reservekopie maar dan bij het einde krijg ik deze melding maar hij synchroniseert dan nog wel de updates van de app's en foto en muziek. moest de iPhone losgekoppeld zijn zou hij toch ook niet doen. Wel lastig dat ik geen reservekopie meer kan maken want ging zou kijken voor nieuwe iPhone.
Nu krijg ik dezelfde melding bij mijn iPad. krijg deze melding sids ik de laatste update van iTunes heb gedaan.
Iemand die weet wat te doen?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Het kan zijn dat er een bug zit in de laatste versie van iTunes en dit probleem veroorzaakt. Al geprobeerd met een andere kabel? Toevallig ook niet wat te veel stof in de connector van de iPhone/iPad, kan ook een oorzaak zijn: https://www.appletips.nl/iphone-opladen-oplossingen/
  • Heb alles al geprobeerd, andere kabels ander usb poort, gezamenlijk terug opgestart. Ben nu bezig met Apple support waar ze nu een 2de geval zouden hebben zoals ik hou jullie op de hoogte van wat zij uit de hoed toveren want momenteel hebben zij ook geen oplossing.
  • Probleem is niet weg na installatie nieuwe iTunes, erger nog ik kan IOS 11 niet installeren via iTunes want krijg nu dezelfde melding bij update omdat hij niet eerst een reservekopie kan aanmaken. Ging nieuwe iPhone 8 kopen maar heb geen vertrouwen dat het met nieuw toestel er wel reservekopie zal kunnen gemaakt worden. Geen reactie meer gekregen van apple support na melding dat ze ook bij een ander persoon deze meldingen hebben kunnen weghalen maar het bij mij niet lukte. zeiden ook om te wachten op nieuwe iTunes reeds 2 mails gestuurd maar onbeantwoord.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Bolleke

    Googel eens op "itunes lockdown" (zonder aanhalingstekens).
  • Ben vandaag geholpen geweest door apple care.
    Gewoon de toestellen volledig terug gereset en daarna ging yelt weer zonder foutmelding. Enkel erg dat je terug alles moet installeren omdat er geen reservekopie meer was.
    Heb dit nu gedaan met pad en zal deze week ook iPhone doen maar op iPad werkt te al.
Log In of Registreer om te reageren.