Grijze icoontjes in App Store

Als ik op mijn iPad naar de nieuwe App Store ga zie ik grijze en blauwe iCloud-wolkjes, grizes en blauwe “Download”’s en zo zie ik ook nog grijze en blauwe “Open”‘s.


Alles wat grijs is, daar kan ik niets mee doen?? het zal er wel mee te maken hebben dat deze apps 32-bits zijn, maar waarom dan verschillende icoontjes?
Wie weet wat dat betekent??

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    September 2017 aangepast
    Je hebt deze vraag ook bij de buren gesteld:

    https://forum.icuture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/178730-grijze-icoontje-app-store.html

    Zijn de antwoorden die je daar gekregen hebt niet tevredenstellend?

    Voor het overige: 32-bit apps die je ooit "gekocht" hebt kan je niet meer downloaden/installeren op een toestel met iOS 11. Als je dezelfde apps gaat bekijken op een toestel met iOS 10 of ouder zal je zien dat je die apps wel kan downloaden/installeren.
  • September 2017 aangepast
    Dat antwoord op iculture daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar ik vind het zo raar dat die grijze icoontjes verschillend kunnen zijn; 'download', 'wolkje' en 'open'? En zelfs een grijs icoontje met de prijs??
    Ik zou dan verwachten dat ze gewoon niet meer te zien zouden zijn in de App Store of allemaal hetzelfde icoontje zouden hebben..
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2017 aangepast
    "Download" is een app die je nog niet "gekocht" hebt;
    "Wolkje" is een app die je al "gekocht" hebt;
    "Open" is een app die op het toestel geïnstalleerd is;

    "Grijs" betekent voor alle drie dat de apps niet met iOS 11 kunnen gebruikt worden. Zoals ik voorheen al schreef zijn die "grijze" apps wel bruikbaar op toestellen met iOS 10 en ouder.



  • timoshatimosha    Moderator
    Je bent nu op twee bruiloften aan het dansen. Ik ga deze "bruiloft" sluiten.

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.