Hoe vind ik mijn juiste Apple ID terug ?

vandaag ineens een activatieslot op mijn ipad mini van 3jaar oud ,zogezegd omdat ik de zoek mij phone app op deze ipad heb ik heb dat er indertijd opgezet ,maar ik heb geen iphone dus nog nooit gebruikt
Om te activeren vragen ze mijn apple id en daar staat de eerste letter en dan ........ en dan icloud.com ,maar mijn apple id is met telenet.be en niet met icloud adres
ik geef dan ook mijn ww ,dat ik in juli jl nog gewijzigd heb ,maar er wordt gezegd dat 1 van de 2niet juist is .hoe moet ik dat gaan terugvinden ,ik noteer onmiddellijk alle nieuwe of gewijzigde wwoorden ,en heb niets anders
ik heb ook herstelgegevens hiervoor ,maar dat komt nergens in aanmerking ik kan alleen maar op ok drukken waar er staat dat id of ww onjuist zijn
weet niet hoe ik dat kan oplossen
ik had vandaag de ipad ervoor al gebruikt ,en heb nergens iets gedaan of gewijzigd ,vanwaar komt dan ineens die activatie uit de lucht vallen ?
hoe moet ik dit oplossen ?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    September 2017 aangepast
    Eerst een kleine rechtzetting:
    Zoek mijn iPhone, is een App voor zowel iPhone/iPad/iPod, dus je hoeft daarvoor geen iPhone specifiek te hebben.

    Heb je zelf de Zoek mijn iPhone geactiveerd, vandaag (17 september)?
    Zo ja, vanaf welk toestel?
    Zo nee, en kan je op een computer, dan raad ik je aan om eens te surfen naar www.iCloud.com. Kan je daar inloggen, dan kan je daar ook de verloren modus uitschakelen in Zoek mijn iPhone.

    Kan je nog steeds niet inloggen ga dan naar appleid.apple.com. En kies daar Je Apple ID of wachtwoord vergeten?. Als je beveiligingsvragen hebt in gesteld toen je jouw account hebt aangemaakt, zal je deze moeten beantwoorden, ken je het email adres niet helemaal, kan je het controleren via deze pagina.

    Werkt het nog steeds niet, dan kan je best bellen naar het telefoonnummer van Apple, dat is 0800 99846. Deze vind je onderaan op de website terug van apple.be
Log In of Registreer om te reageren.