Geluid afspelen bij binnenkomende email?

July 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Op mijn I Phone 6 kan ik niet horen of er een mail binnenkomt, als die standby staat of gewoon aan.
Als ik de email open geeft de telefoon wel het geluid, wat ik heb ingesteld (Apex).
Heb provider gebeld en een Apple store, maar die weten het ook niet .Iemand dezelfde ervaring of weet die een oplossing ?

Groet Nomyt

Reacties

  • Ik heb hetzelfde probleem, maar helaas geen oplossing.
  • In instellingen staat een rood icoontje van Geluiden; daar kun je aangeven wat er [welk] geluid moet geven.
  • Ik heb sinds kort hetzelfde probleem, geen geluid bij binnenkomende emails. Heel irritant. Bij instellingen staat alles keurig aan dus daar ligt het probleem niet.
    Helaas hoopte ik bij het zoeken in Genius een oplossing te vinden. Als er iemand is die nu wel een oplossing heeft hoor ik het graag. Groet Annie
  • Annie, Kan het zijn dat je het geluid op 'stil' hebt staan of 'niet storen'?
  • Dag Leonard, sorry voor mijn late reactie. Alles staat zoals het moet staan dus ook het geluid. Het is en blijft bijzonder irritant maar denk dat er helaas geen oplossing voor is. Groetjes Annie
  • timoshatimosha    Moderator
    Kunnen jullie misschien nog aangeven over welke mail accounts het gaat? Staan die accounts op "push" of op "fetch". Een iCloud mail account staat overigens altijd op "push" en dat werkt hier perfect. .

Log In of Registreer om te reageren.