IPhoto Library verplaats naar Dropbox, duurt heeeeel lang, wat te doen?

December 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
dag allemaal, ik heb gisteren vanuit mijn hoofdmap, (submap afbeeldingen), IPhoto Library verplaatst naar Dropbox. Als ik nu in de Dropbox map kijk, lijkt het alsof de Library hier nu ook staat (afb1). Als ik nu iPhoto open dan neemt iPhoto inderdaad de bibliotheek van Dropbox. Echter, als ik op het Dropbox icoontje klik, dan is Dropbox nu al sinds gisteren bezig met 'updating' (afb2) Ik durf dit nu niet te onderbreken, bang om foto's kwijt te raken. Wat is er aan de hand?imageimage

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    DropBox is niet de snelste. En 81 GB is wel erg veel. En dan is er nog de snelheid van jouw Internetaansluiting. Het zou best kunnen dat DropBox even bezig is om alles te synchroniseren.
  • dag timosha, 81 GB is idd wat veel. Maar wat ik nog niet helemaal begrijp is dat de iPhoto Library inmiddels al wel in Dropbox staat, wat wordt er dan nog gesynchroniseerd? of zie ik iets over het hoofd?
  • timoshatimosha    Moderator
    De iPhoto Library staat lokaal op de Mac in de DropBox folder. De inhoud van deze lokale folder wordt gesynchroniseerd met DropBox.
Log In of Registreer om te reageren.