iOS 11 beta nu nog gebruiken?

August 2017 aangepast in iOS 11
Beste, is het de moeite waard om de beta van iOS 11 op mijn toestel te zetten ? ik heb een iPhone 7 plus 128GB en ben zeer benieuwd naar de nieuwe iOS is het snel zitten er nog buggs in ? is een back up maken nodig ? hoor het graag groet Van Oordt

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ik denk niet dat het nog de moeite is om nu nog met iOS 11 Beta te beginnen. De publieke release wordt verwacht rond 12 september 2017. En er zitten inderdaad nog een paar bugs in iOS 11 Beta 8. Die zullen wel opgelost zijn in iOS 11 GM die volgende maandag verwacht wordt.

  • WesleyWesley    Beheerder
    Het is inderdaad niet echt de moeite om nu over te stappen, binnen twee weken wordt de officiële release verwacht.
  • Hoi ik heb nu +/- 2 maand iOS 11 Beta (apple dev.) op een iPhone 7Plus 128Gb en iPad Air (2 64Gb) werken. Deze week nu de public op beide machines geïnstalleerd en het ziet er goed uit, een aantal schoonheidsfoutjes zijn er uitgehaald.
    En de 'vraag van Melanie Schultz' werkt nu goed met mijn 308SW - zodra ik rijd dan wordt automatisch de melding gegeven aan mensen die mij proberen te bereiken/app-en. Dus ja dik tevreden ermee ... Maar maak wel EERST een backup want tja je weet het nooit
Log In of Registreer om te reageren.