Mac ziet geen foto's op iPhone staan.

May 2017 aangepast in Algemeen
Ik heb een vraag. Ik wil mijn foto's van mijn iPhone SE binnenhalen in Foto's op de iMac. Dat ging altijd goed, maar ineens ziet de Mac geen foto's meer staan op mijn telefoon. De telefoon komt wel in beeld, maar dan verschijn te melding "Geen foto's" terwijl ze er wel op staan.
Ook Fotolader ziet geen foto's op mijn telefoon staan.
In iTunes verschijn te fotomap ook niet in het lijstje.

Is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je beide toestellen al eens herstart
  • Op de iPhone Automatische slot op NOOIT zetten.
  • Quinten en Rai, bedankt voor jullie reacties.
    Helaas zie ik nog steeds geen foto's op mijn telefoon staan.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit is misschien een oplossing:
    Sluit je iPhone aan op je computer, open iTunes en kies, Account ▸ Machtig deze computer. Probeer dan eens opnieuw.
  • ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Daarvoor geen last van gehad. heb alles al herstart en machtiging is verleend. Iemand een idee?
  • August 2017 aangepast
    Sluit je telefoon aan op je mac en open dan Fotolader. Klik op iPhone en onderaan zie je de iPhone. Kies voor Fotolader.


  • ook daar ziet hij geen foto's
  • Voor mij is het probleem hetzelfde, nog geen oplossing gevonden..
  • Ik heb net een oplossing gevonden: sommige foto's liepen wel door vanuit mijn iPhone 5 naar Fotolader op mijn MacBook, sommige niet...
    Die laatste liepen pas door na downloaden uit de Cloud. Idem voor MP4/.MOV...
    Voor foto's: zoom in op de betreffende foto dmv 2 vingers uit elkaar te schuiven, waarna ze direct te zien zijn in Fotolader en voor filmpjes; tik rechts naast het 'play-driehoekje' onderin schem op de 'wijzigingsstreepjes' en wacht een paar tellen....
Log In of Registreer om te reageren.