Website imgfram.com malware verwijderen?

July 2017 aangepast in OS X 10.11 of eerder
De site .imgfarm.com nestelt zich onmiddellijk na het opstarten van mijn browser (Firefox). op mijn iMac (OS 10.11.6 El Capitan) , hoe ik ook blokkeer en verwijder. Ik begrijp dat het malware is die je beter kwijt kunt zijn. Hoe krijg ik dat definitief geblokkeerd en verwijderd?

Reacties

  • Rai, dat was een gouden tip. Thxs!
  • Installeer dit: https://www.malwarebytes.com/mac/ .
    doe de scan en selecteer Remove Selected Items.

    Nu zal alles weer schoon zijn

    Succes
  • timoshatimosha    Moderator
    @Rai

    Het bericht van @piet werd door het forum gemarkeerd als spam. Ik heb die fout rechtgezet met als gevolg dat het bericht werd teruggeplaatst nadat het topic reeds gesloten was. Trouwens @piet heeft zijn antwoord gegeven voor jij jouw antwoord gegeven hebt. De datum en tijd van @piet's reactie is niet die van het origineel bericht maar van het tijdstip dat het bericht door mij uit de spambox verwijderd werd.

    Er is dus geen reden om verontwaardigd te zijn over wie eerst het juiste antwoord gegeven heeft. Ik laat het topic nog even open om je de gelegenheid te geven om "graag gedaan" te zeggen tegen @Daedalus.
  • July 2017 aangepast
    @ Timosha,

    Er is dus geen reden om verontwaardigd te zijn over wie eerst het juiste antwoord gegeven heeft.

    Daar gaat het niet om, ik was alléén verbaasd om het feit nadat een topic gesloten is, nog de mogelijkheid is om een reactie te plaatsen. Uit ervaring weet ik dat, dat een insider-bevoegdheid is.
    Maar bedankt voor jouw uitleg over hoe en waarom, nu is het duidelijk :)

    Ik vermoed dat voor @ piet nu ook duidelijk is geworden dat zijn bericht pas 'later' op het forum zichtbaar is.
  • timoshatimosha    Moderator
    OK! Dan kan er weer een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.