Bijlagen van mail verwijderen?

July 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Bij het verwijderen van de mailtjes blijven de bijlagen ergens op de iPhone opgeslagen. Hoe kan ik die verwijderen? Alleen deze bijlagen nemen nu al 2,5 gb is beslag.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Postbus verwijderen van de iPhone en opnieuw toevoegen, is de simpelste oplossing.
  • Hallo Quinten, dank je voor je antwoord. Dat had ik zelf ook al bedacht, maar dat wilde ik als laatste redmiddel gebruiken...
  • Bij het verwijderen van de mailtjes blijven de bijlagen ergens op de iPhone opgeslagen.

    Dat is vreemd.
    Probeer het volgende: Verwijder het e-mailbericht via de webmaildienst.
    Indien reeds verwijderd op iPhone, even terug halen.
  • Mijn mailtjes staan niet op de webmaildienst, die worden via mijn Windows-computer gedownload...
  • Mijn mailtjes staan niet op de webmaildienst, die worden via mijn Windows-computer gedownload...

    Alle e-mailberichten komen van de server(s) van de webmaildienst(en).
    Op een computer en/of iDevice(s) wordt gebruikt gemaakt van een e-mailprogramma, zo doende kunnen we de e-mailberichten lezen op de computer en/of iDevice(s).

    Log in bij de webmaildienst (outlook.com/gmail.com e.a. of van de ISP), en verwijder daar de e-mailberichten.
  • Hallo Rai, dank je voor je berichtje. De Mail berichten staan niet meer op de server van kpnmail. Heb je nog een suggestie?
  • Bij het verwijderen van de mailtjes blijven de bijlagen ergens op de iPhone opgeslagen.
    Waar zijn die pdf bestanden eigenlijk opgeslagen op de iPhone?, of hoe zie je dat die bestanden nog aanwezig zijn op de iPhone?



  • Als ik alle mail verwijder inclusief verstuurd en uit de prullenbak, dan is er nog 2,5 gb geheugen in gebruik...
  • In principe kan op een iPhone géén pdf bestanden (afzonderlijk) worden opgeslagen, als er pdf bestanden zijn op een iPhone dan zijn dat boeken in pdf-formaat, en te vinden zijn in iBooks. Jailbreak iPhone weet ik niet.

    dan is er nog 2,5 gb geheugen in gebruik...

    Neem deze link eens door.
Log In of Registreer om te reageren.