Agenda delen met iPhones?

July 2017 aangepast in iCloud
Mijn zoon heeft een IPhone gekocht. Nu heeft hij een agenda op zijn naam maar ook een agenda die hij wilt delen met ons. Helaas krijgen mijn man en ik geen melding op onze IPhone van zijn gedeelde agenda. Hij vraagt dus aan ons om toelating om te delen en die melding krijgen we ook niet. Hoe komt dat? Zit me hier al rot te zoeken maar kan het helaas niet vinden.

Reacties

  • Ja, heb dit stap voor stap gedaan maar het komt op zijn IPhone maar niet op onze IPhone. Normaal moeten wij ook bevestigen dat we akkoord gaan met het delen maar komt niet op onze IPhone. Gek...
  • Het probleem kan zijn dat de e-mail adressen van de personen die worden uitgenodigd geen geldige iCloud adressen zijn. Ik heb al vastgesteld dat het in dergelijk geval wel lijkt (bij de verzender van de uitnodiging) dat de uitnodiging "hangende" is, maar dat de uitgenodigde persoon niets krijgt.
  • July 2017 aangepast
    Bij mij werkt het zonder iCloud adres... Maar mijn agenda staat wel op iCloud zodat de ontvanger meldingen krijgt wanneer hij verbinding krijgt met wifi. Ook al ben ik dan weer van het net.
    Wanneer ik de tekst hierboven lees lijkt het alsof de ontvangers het proces willen sturen , dat lukt volgens mij niet. De eigenaar moet het proces in gang zetten en hij mag bepalen of de andere enkel mogen lezen of ook schrijven.
Log In of Registreer om te reageren.