Niet alle foto's te selecteren

Terug gekomen van vakantie, wil ik al mijn foto's op Flickr plaatsen.
Maar nu is het zo, dat niet alle foto's te selecteren zijn.
Ze zijn wel zichtbaar maar in een wazig beeld tov de andere foto's.
Hoe kan ik dit verhelpen. Een screenshot toevoegen kreeg ik niet voor elkaar!

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Geef nog aan met welk toestel je bezig bent? iPhone, iPad, Mac?
  • Met een mac Sierra.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Fotos van een hogere resolutie. Hebben even de tijd nodig om ingeladen te worden door je computer. De wazige foto zou moeten na een tijd vervangen worden door de scherpere hoge kwalitatieve versie. Als je dit via iCloud haalt, heb je internet nodig, via een SD-kaartje of via de iPhone, dient dit aangesloten te zijn.
  • Dat klopt dat fotos met een hogere resolutie meer tijd nodig hebben. Ik heb dus fotos met hoge resolutie en heb ze via de camera binnengehaald. Maar ze blijven wazig bij Flickr als ik de fotos wil opslaan bij Flickr. (zojuist nog gekeken bij)
    Wat ik ook heb, als ik dus fotos in een aparte map heb gezet, dat alle fotos niet actief zijn en dus niet te selecteren zijn. Ik snap hier dus niets van.

    Voor mij is een Mac een nieuw medium en vind het een pracht
    van een computer, maar moet eraan wennen omdat ik 20 jaar met Windows heb gewerkt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je hebt het over fotos selecteren in Finder op je computer of over de fotos op de website van Flickr? Die jij hebt geüpload. Je kan altijd eens kijken of het op een ander toestel met goede internet verbinding wel goede kwaliteits fotos zijn.

    Ps: Flickr zal je fotos bewaren in een lagere kwaliteit door de compressie die ze toepassen.
Log In of Registreer om te reageren.