Wi-Fi probleem met iPhone 6?

June 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb een iphone 6 en heb een hele rare wifi probleem. Ik heb echt alles geprobeerd maar de wifi probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb door heel de huis gewoon geen internetverbinding of de internetverbinding komt en gaat of ik gebruik mijn 4g in huis. Ik dacht eerst dat dit met modem te maken had maar nadat ik buiten ook op sommige plekken geen wifi meer had wist ik dat het aan de iphone lag. Maar op school heb ik wel weer wifi en bijvoorbeeld bij de mac verbindt die niet. Paar maanden terug werkte alles gewoon prima maar nu pakt hij rondom mij huis geen een wifi verbinding ook nu van de buren. Kan iemand mij aub hiermee helpen. Ik heb op dit moment iOS 10.3.2

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je al eens onder Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen uitgeprobeerd? Je kan ook altijd eens je iPhone Herstellen via iTunes
  • heb ik allebei gedaan maar nog steeds doet die raar
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je de Router al eens herstart.
  • Ja ik heb alles geprobeerd maar het is echt raar. Ik heb soms wifi en soms niet terwijl mijn ouders altijd 4 strepen wifi hebben.
  • QuintenQuinten    Moderator
    4 WiFi strepen is enkel bij macOS. Op de iPhone heb je 3 WiFi strepen en 4 gsm-signalen bollen.

    Als dit nog blijft voordoen, raad ik je aan om een back-up te nemen van je iPhone op je computer en via iTunes de iPhone volledig te herstellen. En de back-up terug te plaatsen.
Log In of Registreer om te reageren.