Lege pagina op Apple ID website?

Als ik inlog op mijn apple ID, om een app-specifiek wachtwoord in te stellen, volgt nadat ik de beveiligingsvragen heb antwoord een lege pagina.

De servers van Apple zijn ”up and running” geen storingen dus.

Het volgende heb ik geprobeerd: geschiedenis gewist op de iMac. Geprobeerd in te loggen op de iPad met andere Safari, geprobeerd in te loggen op mijn iPhone en geprobeerd in te loggen op mijn oude windows laptop.

Ik heb nog geprobeerd om via een wachtwoord wijziging op mijn pagina te komen, maar dat was te vergeefse moeite.

Overal verschijnt een lege witte pagina.

Wie weet raad?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als het overal is, dan ligt het niet aan één van je toestellen. Ligt het probleem toch bij Apple. De up and running pagina, is een indicator wanneer er veel klachten binnen komen. Probeer het dus deze middag nog eens.

    Is je netwerk waar je het op uitprobeert sterk genoeg. De pagina's laden snel genoeg, je hebt geen adBlocker. En je beschikt over de laatste updates.
  • Ja, de verbinding is sterk genoeg. Gek genoeg kan mijn broer wel inloggen op zijn pagina.
    Ik heb de laatste updates geinstalleerd
  • QuintenQuinten    Moderator
    Op je computer kan je eens via het ontwikkel-menu https://www.appletips.nl/safari-het-ontwikkel-debug-menu-activeren-en-gebruiken/ Alle caches legen.
  • timoshatimosha    Moderator
    De website https://appleid.apple.com/ werkt in ieder geval perfect met macOS Safari 10.1.x en Windows Edge. Niet met Windows Internet Explorer en ook niet met iOS Mobile Safari.
  • Helaas Quinten, de caches legen heeft niet geholpen en helemaal uitschakelen ook niet.


  • Niemand een idee hoe ik dit kan oplossen????
  • Het probleem is nog niet opgelost. Ik ben nu met Apple support bezig. Die staan voor een raadsel omdat we wel in kunnen loggen (op de zelfde computer) op een ander account en ik kan wel inloggen op met mijn Apple ID gegevens op icloud. Dus ook voor hun een raadsel. Er zouden engineers naar kijken en morgen gaan we verder Het lijkt mij dat het aan de server ligt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Oke, ik ben benieuwd.
  • De Update:
    Bijna een maand verder kan ik nog niet inloggen op mijn Apple Id-pagina. In de afgelopen weken een aantel test uitgevoerd en en files voor onderzoek naar Apple gestuurd. Alles zonder enig resultaat dus.

    In de tussentijd had ik een nieuwe ID aangemaakt waar in probleemloos op kon inloggen. Dit heb ik aan Apple gemeld en een paar keer verzocht mijn oude ID naar een andere server te verplaatsen. Hieraan werd geen aandacht besteed.

    Afgelopen zaterdag ontving ik een mail dat ik de maandag daarop gebeld zou worden door de supportafdeling, voor een update m.b.t. het onderzoek. Ik had wat afspraken staan die ik niet allemaal kon verzetten. Ik heb ze gemaild dat ik vanaf 13.00 uur beschikbaar zou zijn. Helaas geen telefoontje ontvangen. Ook de volgende dag niet en ook geen mail met excuses o.i.d., helemaal niks!! Ik was de hele gang van zaken zo zat, dat ik gisteren de nieuwe ID heb geïnstalleerd op mijn iPad en die werkt probleemloos. Dezelfde dag nog een mail verzonden naar de supportafdeling dat ik vond dat zo nogal makkelijk met de tijd omgaan van hun users/klanten. Hierop volgde een zeer zwak excuusje.

    Conclusie: men heeft de afgelopen weken geprobeerd te achterhalen wat er fout gaat op de server. Verschillende malen werd mij verteld dat men het probleem niet begreep omdat ik wel kon inloggen op mijn Icloud-pagina. Het belang van de klant -probleemloos werken- stond niet op de eerste plaats. Vorige week is slecht 1 keer het idee geopperd door de support om het account te verplaatsen. Dat hadden ze eerder moeten doen. Een enigszins teleurstellende ervaring.
  • Kan slotje op!!

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.