Schermbeveiling in Mavericks

lvwlvw
November 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Had een diavoorstelling geselecteerd voor de schermbeveiling,onder mijn vorige OS X, nà installatie Mavericks is die schermbeveilingskeuze niet meer te vinden.
In welk bestand wordt dit opgeslagen zodat ik dat bestand op dvd zou kunnen branden?

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    Ik denk dat je de foto's van National Geographic bedoeld, deze worden opgeslagen ons OS X 10.8 in de onderstaande map:

    [Macintosh HD] > System > Library > Frameworks > Screensaver.framework > Versions > A > Resources > Default Collections

    Maar deze worden door de Mavericks installatie verwijderd.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat klopt, tegenwoordig kun je ze terug vinden via: [Macintosh HD] > System > Library > Library > Screen Savers > Default Collections
  • Voorheen gebruikte ik mijn eigen foto's uit gebeurtenissen van iPhoto als screensaver maar na de installatie van Mavericks zijn deze nergens meer te selecteren. De keuzemogelijkheid van de iPhoto-bibliotheek is verdwenen en bij "kies map" zijn de mogelijkheden van iPhoto nergens opgelicht zodat deze nergens geselecteerd kan worden. Wie weet hoe ik dit oplos? Bij voorbaat dank!
  • Ik heb het zelfde probleem. Op geslagen foto's op CD/DVD zijn met mavericks niet te bekijken.
    Hoe kan ik OS X Lion weer gebruiken ?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Het lijkt erop dat iPhoto nog niet gekozen kan worden als fotolocatie voor een schermbeveiling. Dit wordt waarschijnlijk in de komende update van Mavericks opgelost.

    Als je in het bezit bent van Apeture dan kun je wel bij een schermbeveiling de optie 'Fotobibliotheek' selecteren. (zie foto)

  • timoshatimosha    Moderator
    In OS X 10.9.1 (Developer Seed 2) kan men wel al kiezen uit recente iPhoto gebeurtenissen. Eventueel zullen er in OS X 10.9.1 GA nog meer mogelijkheden zijn.

Log In of Registreer om te reageren.