Beeldscherm MacBook Pro afspelen op Samsung smart TV?

June 2017 aangepast in macOS 10.12 Sierra
Ik wil programma,s die via internet worden afgespeeld op mijn Samsung bekijken. Heb ik behalve een hdmi kabel een speciaal programma of iets dergelijks nodig om dit te doen. Gewoon aansluiten en afspelen via een van de hdmi aansluitingen werkt niet. Via systeemvoorkeuren kom ik bij beeldschermen terecht maar kan daar het air-play niet inschakelen. Of dit het probleem is weet ik niet maar ik krijg geen beeld

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heel erg vreemd, hier werkt het wel. Op je Samsung televisie moet je ook nog navigeren naar het juiste kanaal van de HDMI-kabel.

    Tip, als je scherm bij het aansluiten van de kabel op de laptop, even zwart word dan herkent de computer dat er een scherm is aangesloten.

    AirPlay display is enkel voor draadloos streamen, met behulp van Apple TV of AirPlay ondersteunende set-up toestel.

    Als het scherm is aangesloten krijg je wel de mogelijkheid in Systeemvoorkeuren om je beeldscherm te rangschikken of te spiegelen.
  • Ik begrijp er niets van maar ik heb het bij de buren geprobeerd en op hun Philips werkt het.
    Thuis weer geprobeerd en nu werkt het wel. Opgelost dus.
    Bedankt

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.