TV zonder internet kijken op iPad?

May 2017 aangepast in Algemeen
Hallo, ik ben leek

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Dat je een leek bent is niet erg. Een beetje meer informatie over wat je wil doen zou wel handig zijn voor de helpers.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik denk dat je zal moeten kijken naar een toestel zoals: iCube Tivizen Pico TV Receiver
  • Ik heb een iPad en daar zit geen internet op wel WiFi ontvangst natuurlijk maar waar ik ben is geen ontvangst. Nu zou er meen ik iets zijn dat dat wel kan met een dingetje en een antenne waardoor ik Nederland 1 2 3 kan zien kan iemand me daar wat over uitleggen. Of t werkt kosten waar koop je dat ed
  • timoshatimosha    Moderator
    @ellenv

    Je zal inderdaad naar een DVB-T ontvanger moet kijken zoals de iCube Tivizen Pico TV Receiver. Die zijn er voor de 30-pins aansluiting voor oudere iPads en met Lightning aansluiting voor nieuwe iPads. Kosten liggen zo rond de 50 - 60,- €
  • @ellenv, je schrijft dat wel WiFi hebf, maar geen internet. Waar dient die WiFi dan voor? Of bedoel dat je geen 3 of 4G internet hebt. En wat ontvang je daar niet?
  • Nee heb geen WiFi verbinding en geen internet. En wil dus tv zien via een dtb ontvanger voor een iPad begrijp ik nu. ErvaringenHoe en wat de beste is en waar te koop wil ik ni graag weten. Dank iedereen voor t meedenken
Log In of Registreer om te reageren.