Geheugen iPad vol

May 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Wie kan mij helpen. Ik heb niet meer voldoende geheugen op mijn Ipad en dat komt door de mail.
Ik had 2 accounts, die heb ik verwijderd, zoals hier ergens aangegeven, maar helaas.....de gebruikte 2.1 GB blijft staan!
Mijn Ipad helemaal afgesloten, in de hoop dat het dan verdwenen zou zijn, maar helaas.
Ook geprobeerd de email opnieuw in te stellen met IMAP ipv POP3, maar ook dat bracht geen soelaas.
Heeft iemand nog een tip voor me?
Al vast reuze bedankt.

Groet Henny

Reacties

  • May 2017 aangepast
    Wie weet helpt dit.
    Ga eens naar instellingen -dan naar Algemeen dan naar beheer opslagruimte - en druk op beheer opslag.
    dan even wachten en dan zie je al je app's wie weet staat daar apps op die je nooit meer gebruikt of veel data gebruiken, en kan je daar een hoop opschonen.

    of via instellingen naar safari en wis dan de geschiedenis. en dan daaronder geavanceerd naar websitedata en verwijder alle websitedata en dat eventueel nog een 2e keer.

    ios 7 ? is er geen update ter beschikking voor je ipad.

    groetjes en succes frank
  • Wat bij ons altijd helpt: oude mails weggooien en daarna de prullenmand leegmaken B)
  • timoshatimosha    Moderator
    May 2017 aangepast
    @Leonard1948

    Een iPad (iOS) heeft geen prullenmand.
  • wij hebben 2 mailaccounts 1 van iCloud en 1 van Ziggo en die accounts hebben allebei een prullenmand en die bedoelde ik; volgens mij staan de oude mails daarin ook nog in het geheugen van de iPad.
Log In of Registreer om te reageren.