iCloud checken op inhoud + foto's plaatsen in iCloud

Goedemorgen,

Ik heb afgelopen dagen al mijn foto's gesorteerd, deze staan nu op mijn MacBook en ik heb mijn iCloud uitstaan.
Nu wil ik deze gesorteerde groep foto's graag plaatsen in iCloud. Aangezien ik voorheen iCloud wel aan had staan zou ik graag eerst willen zien welke foto's er momenteel instaan (om deze te verwijderen) voordat ik de groep met gesorteerde foto's erin plaats.

Mocht er iemand zijn die mij kan vertellen waar ik kan zien welke foto's er nu in mijn iCloud staan en hoe ik de groep gesorteerde foto's koppel aan mijn iCloud hoor ik het graag.

Dank alvast!

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Op www.icloud.com kan je op een Mac met een webbrowser zien wel foto's er in iCloud staan.
  • Dank voor je reactie! Wanneer ik daar op klik krijg ik de pagina: welkom bij foto's te zien.

    Hier staat: Om foto's te gebruiken, ga je op je iOS-apparaat naar de iCloud-instellingen, tik je op Foto's en schakel je iCloud-fotobibliotheek in. Op een Mac open je foto's, ga je naar voorkeuren en schakel je de iCloud-fotobibliotheek in.

    Het probleem is dat ik graag eerst wil zien wat er nog in mijn iCloud staat alvorens ik ga beginnen met de gesorteerde foto's erin te zetten, (bang dat ik anders opnieuw alles door de war haal)... Hoe kan ik dit het beste doen?
Log In of Registreer om te reageren.