Mail applicatie: inhoud mails niet meer zichtbaar?

April 2017 aangepast in Algemeen
ik heb de account icloud in de rechterkolom. in de linkerkolom zie ik dan een lijst met mijn mails.
klik ik op een van die mails dan krijg ik daaronder een venster met de inhoud van die mail
Sedert gisteren krijg ik deze inhoud nu niet meer te zien. ik zie alleen afzender en onderwerp.
Als ik dan dubbelklik op die mail zie ik wel die inhoud. Sluit ik dan deze mail en klik ik opnieuw op de mail in de lijst
krijg ik dan wel de inhoud te zien van die mail
hoe kan ik ervoor zorgen dat de inhoud van een mail altijd wordt weergegeven in mijn venster onder de lijst

dank bij voorbaat
Pascal

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    April 2017 aangepast
    Nietszeggende topictitel (weer eens) aangepast.

    Schuif die "separator" in het rechter venster weer naar het midden van het venster (of waar je de verdeling wilt hebben):




  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens een screenshot nemen van je linker en rechter kolom. Je kan best eens je postbus opnieuw opbouwen (Postbus ▸ Bouw opnieuw op).
  • @Timoshamijn excuses voor de titel.
    Maar ik denk dat dit niet het probleem is. Ik heb voldoende ruimte onder de lijst om de volledige mail te zien. Hij heeft alleen de inhoud niet weer. Klik ik dubbel op de mail in de lijst gaat deze open in een apart venster met inhoud. Als ik hem dan sluit en klik opnieuw op de mail in de lijst dan krijg ik hem wel te zien in het venster hieronder.
    @Quinten
    ik probeer zeker eens jou tips en hou je op de hoogte van het resultaat
    Voorlopig kan ik geen screenshot plaatsen omdat ik voor het moment deze laptop niet bijheb.

    groeten
    Pascal
Log In of Registreer om te reageren.