Installatie DMG van Flash Player in Schijfhulpprogramma?

April 2017 aangepast in Algemeen
Bij het steeds meer ontdekken van mijn I mac zag ik bij het schijfhulpprogramma schijfkopieen staan van flashplayer met de tekst Apple UDIF-compressie, alleen-lezen (bzip2) Media
Kan ik deze kopieer veilig verwijderen of moet ik deze laten staan?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator

    Je bedoeld dit dus:
    Die mag je gerust verwijderen, dat is een download van een installatie-pakket die je gedaan hebt of nog kan doen, die wordt als een schijf-symbool weergegeven op je computer, dit staat onderandere op je bureaublad en in het Finder venster onder Apparaten. (je kan dit dus verwijderen door het symbool naar de prullenmand te slepen die dan een uitwerppijltje word of in Finder naast de naam op het uitwerppijltje te klikken.

    Een download die je hebt gedaan van zo'n installatie, vraagt vaak na de installatie om zichzelf te verwijderen, accepteer dit maar, zo niet moet je dus de installatie schijf verwijderen zoals hierboven beschreven en moet je het bestandje dat je gedownload hebt op je computer ook verwijderen, die is dan niet meer nodig.
  • Quinten

    Dank voor je snelle reactie ik heb e.e.a. al verwijderd
  • Mag ik ook nog een vraag stellen over een bestand dat com.apple.logic10 heet en bij app cleaner als remain blijft staan
    waar is het voor en kan het ook weg?

    Bvd

    Paul Visser
  • timoshatimosha    Moderator
    com.apple.logic10 is een property list van de Apple Logic Pro X software. Dat is peperdure software die niet vanzelf op de Mac terecht gekomen is.


  • Timosha
    Okay niet weggooien dus maar wat kan ik er mee?
    Ik heb de software er niet op gezet maar kan ik wat met dit bestand

    Bvd

    Paul
Log In of Registreer om te reageren.