Bibliotheek iMovie werkt niet na update

Sinds is update van iMovie krijg ik een leeg scherm als ik een andere of nieuwe bibliotheek wil gebruiken. De twee iMovie bibliotheken kan ik wel aanklikken in de map Films. Maar niet direct via iMovie.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan iMovie opstarten met de alt gedrukt, zodat je een bibliotheek kan kiezen, dit werkt ook met Foto's en iTunes
  • Klopt. Maar als ik in iMovie via Archief klik op Open bibliotheek en dan op Andere...., dan krijg ik een leeg Open Bibliotheek scherm (welke bibliotheek wil je openen?). Ik kan dan alleen een bibliotheek inladen via Zoek... Vroeger stonden de bibliotheken gewoon in dit scherm. Nu plotseling niet meer
  • Het betreft dit scherm. Er staan niks in terwijl ik twee iMovie-bibliotheken heb. Deze stonden vroeger (voor de update) wel in dit scherm.
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan staan de bibliotheken niet op de plaats waar ze moeten staan, namelijk in de Movies folder. Klik eens op "Zoek" om de bibliotheken te zoeken.


  • April 2017 aangepast
    Ze staan in de systeemmap Films. Daar kan ik ze aanklikken. Een nieuwe bibliotheek wordt vervolgens ook in Films geplaatst. Maar dus niet zichtbaar in het bedoelde iMovie-scherm.
  • timoshatimosha    Moderator
    Nogmaals:
    Klik eens op "Zoek" om de bibliotheken te zoeken.
    Misschien weet iMovie na die zoekactie weer waar de bibliotheken staan.
  • Klopt. Maar ze zouden ook in het IMovie scherm moeten staan. Nu moet ik via Ziek naar Films, waar de bibliotheken stas
Log In of Registreer om te reageren.