Mail instellingen blijven niet behouden?

April 2017 aangepast in macOS 10.12 Sierra
Als ik mail open, dan neem ik mail instellingen , dan algemeen, en daar staat bij mail zoeken om de 5 min zoeken naar mails, als ik dat wil wijzigen, in bv een minuut, en ik sluit af, dan onthoud hij die instelling niet, ik heb vandaag meer als 2 uur met een medewerker van apple gebeld, geen resultaat, die weet het ook niet, graag uw hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Computer al eens herstart en de PRAM geleegd? (opstarten met comando ⌘ + alt ⌥ + P + R inhouden).

    MacOS opnieuw installeren?

    Kan je wat meer info geven over je toestel en besturingssysteem? Bij mij onthoud die het wel (staat wel op Automatisch, omdat het allemaal IMAP is).
  • Imac 21,5 versie 10.12.4 eergisteren MacOS opnieuw geïnstalleerd , en vandaag dan Pram uitgevoerd, maar de fout blijft, Quinten volgens mij heeft het te maken met het mail programma, want ook als ik TM gebruik, dan komen daar geen mails in dat Verster staan, dus ik kan ook geen enkele mail terug zetten via TM, alle bestanden via TM gaan wel, maar ik weet niet of het daar wat mee te maken heeft, ik geeft dit maar mee, heel graag uw hulp
  • timoshatimosha    Moderator
    April 2017 aangepast
    Één enkele mail kan men niet terugzetten met Time Machine. Alleen een complete postbus. Dat staat ook heel duidelijk aangegeven in het Mail venster in Time Machine.
  • timosha, ja dat staat aangegeven hele postbus terug zetten, maar 14 dagen terug kon ik in de venster van TM alle mails zien, en die van apple heeft er ook naar gezocht, waarom die niet meer te zien zijn, als ik geen enkel apart mail terug kan zetten, dat begrijp ik nog, maar waarom zijn ze nu niet meer te zien in het venster van TM, die moeten normaal toch laden als ik Tm open, maar ik begrijp u, ik ben misschien mis
  • timosha, ik wil u niet tegenspreken , maar kan het zijn dat gij de zelfde fout hebt als ik nu in TM, bij mij is het mail program veranderd nadat ik een recovery gedaan heb naar 2 dagen terug, vanaf toen zijn er geen mail meer te zien in het venster van TM, vroeger duurde het even voor dat alle mails geladen werden, maar nu gebeurd er niets meer, ik zie geen enkele mail meer, en ook die fout van die wijzigingen in mail algemeen , zie mijn vraag hier boven zijn toen tot gelopen, sorry als ik mis ben.
Log In of Registreer om te reageren.