Geaccepteerde uitnodigingen komen in verkeerde (Outlook) agenda terecht.

December 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik gebruik voor mijn mail Outlook (14.3.9). Als agenda gebruik ik de standaard Mac agenda. Sinds kort komen uitnodigingen voor vergaderingen die ik via Outlook accepteer niet meer hierin terecht, maar in de Outlook agenda. Ik denk zelf dat het is sinds de upgrade naar iOS7, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

De synchronisatie tussen de agenda's op mijn iPad, iPhone en iMac doet het overigens prima.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Als je OS X 10.9 Mavericks gebruikt zou dat de reden kunnen zijn. Outlook 2011 gebruikt SyncServices om te communiceren met de OS X agenda (en adresboek). SyncServices wordt in Mavericks niet meer ondersteund.
  • Dank. Ik gebruik inderdaad 10.9, dus dat zal het zijn. Hopelijk gaat het in toekomstige versies weer wel lukken. Er moeten toch hele hordes zijn die nu tegen problemen aanlopen?
  • timoshatimosha    Moderator
    December 2013 aangepast
    In OS X komt SyncServices in ieder geval niet terug. Het was al gedeeltelijk verwijderd in OS X Mountain Lion en Lion. Het is trouwens ook verwijderd uit iTunes 11.1.x

    Voort zover mij bekend is Outlook 2011 het laatste programma dat SyncServices nog gebruikt.
  • Ik kan natuurlijk ook gewoon de mailfunctie van Apple gaan gebruiken. Dan ben ik van het probleem af. Toch?
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je de standaard Mail app gebruikt is het probleem inderdaad opgelost.
Log In of Registreer om te reageren.