Grootte toetsen vergroten op toetsenbord en swipen?

April 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo allemaal, ik zou graag willen weten hoedat ik de grootte v mijn toetsen kan vergroten, en hoe ik kan swipen met toetsenbord. Moet ik daarvoor iets installeren ofzo?? Txs

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik begrijp je titel niet helemaal "Skypen".

    Tekst vergroten: https://www.appletips.nl/ios-tekst-vergroten-of-vet-weergeven-voor-betere-weergave/

    Wat bedoel je met Swipen (skypen?).
  • ja sorry, ik heb een spellingsfout gemaakt en wou ze nog herstellen maar dat lukte mij dus niet!!
    En ja ik heb het over swipen!!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan Google – Slimme manier om mobiel te zoeken installeren. Vervolgens ga je in je Instellingen naar Algemeen ▸ Toetsenbord ▸ Toetsenborden ▸ Voeg toetsenbord toe... ▸ Voeg Google toe bij TOETSENBORDEN VAN DERDEN, vervolgens geef je het toetsenbord volledige toegang.

    Hoe gebruik ik het toetsenbord. Open bv de notitieapp en nu zal je onderaan links een wereldbol zien, dat houd je in tot je Gboard — Google ziet (selecteer deze).

    Instellingen aanpassen, houd opnieuw de wereldbol in tot je de instellingen menu ziet, je gaat nu naar een verborgen menu van de google app waar je de taal kan instellen, layout en meer.

    Omdat dit een toetsenbord is vanderden kan je helaas hier niet de grootte van de toetsen aanpassen.
Log In of Registreer om te reageren.