Rode stip op voicemail-mail sneltoets bij een iPhone 7

March 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Wie kan mij vertellen wat de rode stip op het voicemail-mail sneltoetsen van mijn I-Phone 7 betekend ???
Hij is er niet constant en het betekend ook niet dat er een bericht staat te wachten om afgeluisterd te worden, voor zover ik heb kunnen ontdekken.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Een rode lege cirkel bij je voicemail:

    - er is een fout gebeurd met de communicatie van jouw toestel en de servers van de operator
    - Het blijft er staan tot je een nieuwe voicemail krijgt wanneer je alle oude berichten hebt verwijderd.

    Hoe kan je dit oplossen:
    Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel alle netwerkinstellingen. Je dient hierna terug in te loggen op je WiFi netwerk maar de rode bol is verdwenen.
  • Hallo Quinten,

    Dank voor je reactie maar de gegeven oplossing heeft geen resultaat gegeven.
    In eerste instantie leek het te helpen, maar de stip is nu weer terug.
    Het is overigens geen lege rode cirkel maar een volle rode stip.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Met leeg, bedoel ik dat er geen getal aanwezig is. Is die bol ook zichtbaar op de telefoon applicatie.

    Ik raad je aan om een contact op te menen met je provider.
  • Quinten,
    De bol is er soms wel en soms niet.
    Hij verschijnt als ik het telefoon icoon open.
    Op de onderzette balk satan dan favorieten, recent, contacten, toetsen en dan voicemail
    Op het voicemail icoontje staat dan een rode dicht gekleurde stip.
    De telefoon werkt verder gewoon prima hoor, ik vind het alleen vreemd dat hij er staat.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik had het vandaag ook even tussen 2 telefoons door dat ik het opmerkte. Dat kan dus een feature zijn maar even goed een bug.
  • Een feature???.... waarvoor dan?
  • timoshatimosha    Moderator
    @fredlispet

    Googel eens met het zoekbegrip "ios voicemail red dot" dan kom je heel wat topics en oplossingen tegen. Succes gewenst. :)
Log In of Registreer om te reageren.