Gemarkeerde emails blijven staan na verwijderen mails

December 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb alle gemarkeerde emails verwijderd van mijn iPhone 4S-iOS7, toch staat er nog gemarkeerd 454 ? hoe krijg ik dit weg, hetzelfde op mijn iPad 3. de prullenmand is ook leeg. Wie weet het?

Reacties

  • heb jij nog mazzel door de zelfde actie van mij heb ik er 6932 en niet weg te krijgen.
    email account verwijderen en opnieuw aanmaken helpt niet
    ze komen direct weer terug
    fout was om de emails te taggen als markeer en daarna verwijderen
    ze verdwijnen wel uit de afvalbak maar blijven ook als gemarkeerd staan
    en zijn niet meer te vinden
  • WesleyWesley    Beheerder
    Jullie kunnen de markering eens proberen op te heffen via de webpagina van iCloud op een dekstop
  • Wesley, in iCloud staan bij mij helemail geen emails, dus ook geen gemarkeerd
  • Ja dat is een bekende.
    Dat getal krijg je niet meer weg, door dat het in het verleden fout afgehandeld is.
    Als je een mail markeert (om welke reden dan ook) en je wil er achteraf wat mee doen, moet je de gemarkeerde mails eerst DEmarkeren (hef markeren op)
    Dat doe je zo: Klik op de postbus gemarkeerde mails, zet je vinger op de mail die je weg wil hebben/wat mee doen en schuif naar links, vervolgens zie je meer(daarin zitten weer een hoop mogelijkheden als je er op tikt) tik daar op en kies voor hef markering op en vervolgens kan de mail naar een andere map of de prullenmand.

    Dit is de enige manier om het getal niet meer groter te laten worden.
    Nogmaals het getal van de door jou niet op deze wijze afgehandelde mails krijg je niet meer weg, als je het verder doet zoals ik heb beschreven wordt het getal niet hoger.
    MaritaA (beheerder Appleclub SeniorWeb)
  • Bedankt voor deze reactie en weet nu wat ik fout gedaan heb.
  • Ik heb pas een Iphone en heb dus het probleem dat er ineens 1112 mails opstaan die ik niet kan verwijderen en die ik ook nergens terug vind.
    Kan ik dit op de één of andere manier oplossen.
    Thanks en grtjs
  • Wellicht dat het helpt om je iphone te connecten met je macbook ofzo en daarna deze tip uit te voeren: https://discussions.apple.com/message/23673801

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.