Notities start niet meer op op MacBook

March 2017 aangepast in macOS 10.12 Sierra
sinds ik mac os Sierra heb geïnstalleerd start notities niet meer op de melding notities is onverwachts gestopt komt in beeld.
ik heb het rapport al vaak naar apple gestuurd maar geen antwoord of herstel ,heeft iemandeen idee wat dit kan zijn

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ga naar www.icloud.com en maak een nieuwe notitie aan. Of pas een bestaande notitie aan. Probeer dan nog eens om de Notities app te starten.
  • August 2017 aangepast
    Als ik mijn notitie app wil starten, krijg ik melding notities is onverwacht gestopt. Opnieuw geprobeerd te starten echter zonder resultaat. wie heeft dit ook wel eens gehad

  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Goedendag
    Ik heb sinds 2 weken hetzelfde probleem,notities start niet meer op, op iMac.
    Wel in iCloud/ en alle andere devices, misschien iemand een tip??
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je het iCloud account al eens van je Computer verwijderd, als ook andere internet accounts die gebruik maken van de notitie app?
  • Bedankt voor je reactie, heb het geprobeerd, maar doet het nog steeds niet. Kan je notities eraf halen en er weer opnieuw opzetten.
    Ik vind het maar vreemd
    gr
  • QuintenQuinten    Moderator
    Helaas, nog niet (zoals in iOS).
    Maar je kan je kan wel het besturingssysteem eens opnieuw installeren zonder gegevens te verliezen. Herstart de computer en houd comando ⌘ + R in en kies voor herinstalleer macOS opnieuw.
  • Weer bedankt voor je hulp, maar het probleem is er nog, je de Notes even en dan gelijk weer weg.
    Fout rapport van ik weet niet hoe lang.
    Als je nog een tip hebt, graag.

    gr
  • Hoi ben ik weer,
    Ik heb, clean my mac, de betaalde versie er eens overheen gehaald, en alles wat ik kon laten controleren gecontroleerd.
    En ten eerste deden notities het nog niet, maar een uurtje later keek ik weer en wat scherts mij verbazing. Het werkt weer. Dus ik denk met alles wat ik gedaan heb, het misschien toch goed gekomen is. Bedankt voor alles
    gr
  • QuintenQuinten    Moderator
    Super om te horen, ik houd deze discussie nog even open, moest het toch nog de verkeerde kant op gaan, maar ik hoop voor het beste.
Log In of Registreer om te reageren.