Accu iPhone 6s Plus is binnen een paar uur leeg?

January 2017 aangepast in Hardware problemen
Hallo mijn batterij is binnen paar uur leeg. Nu is mijn service afgelopen. Mijn batterij valt onder de batterijen die als codenamen slecht staan.
Wat kan of moet ik nu doen? Geloof dat nieuwe bij apple €91,00 kost?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Geef nog even aan wat "mijn batterij" is? iPhone? iPad? iPod Touch? MacBook?
  • iPhone 6s plus
  • Kan iemand mij hier meer over vertellen?
  • Naar de AppleStore gaan, dan krijg je een andere...
  • Wat kan ik doen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je zegt dat ze onder het vervangprogramma vallen dan kan je inderdaad langs gaan bij de Apple Store.

    Zorg dat je een backup hebt genomen van het toestel en dat Zoek My iPhone is uitgeschakeld. Om dan ook het toestel volledig te legen, zie gelinkte pagina met meer uitleg.
  • Ja maar mijn garantie is vervallen kan ik dan alsnog naar apple store?
  • Kan ik ook ermee naar een icentre apple store dichtbij bv Hengelo of Enschede?
  • timoshatimosha    Moderator
    @Quinten heeft in zijn bericht een link geplaatst. Klik op die link en lees het artikel heel aandachtig. Klik dan op de verwijzing naar de Apple service providers:




  • Dank jullie wel heb ik bij apple programma serienummer in gevoerd en krijg te melden dat dit nummer niet in aanmerking komt voor vervanging?
    Dus wat nu?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dan is het aan jou de keuze, ga ik langs of niet, maar je betaalt de prijs die de hersteldienst jou voorstelt, je kan altijd op voorhand vragen wat het totaal zal kosten.
  • Dank jullie wel voor alle moeite die jullie voor mij hebben gedaan
    Alleen toch beetje raar dat ik telefoon gekocht heb in de periode waarin de batterij aangegeven als slecht en het serienummer waarin de letters in zitten en dit dan toch niet vergoed wordt?
  • timoshatimosha    Moderator
    Zo raar is dat niet. Het vervangingsprogramma van Apple is voor de iPhone 6s. Niet voor de iPhone 6s Plus. Die toestellen hebben totaal verschillende accu types.
  • Dank jullie wel wel triest voor mij dat het zo gebeurd zo'n duur apparaat
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2017 aangepast
    Als je denkt dat het een defect is dan kan je garantie claimen. Apple geeft het eerste jaar fabrieksgarantie. Het tweede jaar krijg je bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt consumentengarantie. Heb je het toestel in een Apple Store gekocht of in de online Apple Store dan krijg je ook het tweede jaar garantie van Apple.

    Let op: iCentre, Amac, enz,,, zijn geen Apple Stores onder het beheer van Apple, Inc.

    Lees ook eens heel aandachtig het onderstaande Appletips artikel:

    https://www.appletips.nl/batterijduur-iphone-ipad-verlengen/
Log In of Registreer om te reageren.